Helt plötsligt har jag lust att stödja kollektivtrafiken lite mer

Jo, jag var inne i stan idag. Jag är inte riktigt personen som åker runt i stan så mycket, jag håller mig till Nordstan och Shock, sen är jag nöjd. 
 
Men idag åkte jag spårvagn, och vad ser jag på sätet framför mig?
 
 
För er som inte känner igen detta, citatet "the cake is a lie" kommer från spelet Portal. Och det är första gången jag ser klotter som gör mig glad (förutom den gången jag läste "Jag skriver på en vägg, take that society!" på en vägg nära centralen)!! För vem kan inte bli glad när man ser ett citat från ett sånt grymt spel som Portal! 
I alla fall. That was all, you can go now.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0